Saturday, August 30, 2008

وجاء الضيف الذي طال انتظاره



8 comments:

أنا said...

كل سنة و أنت طيب يا عمووور

و بالمرة مبروك عليك ال 18 سنة :)

Amour said...

نيهااااااااااال

شكرًا يا جميلة
عقبال كدة ما يكون عندي 130 سنة وإنتوا لسة حواليا
:)

العنكبوت النونو said...

كل سنة وانت طيب يا عمرو
وشكرا انك عرفتني اسم انا
كان ليها تعليق عندي وكان نفسي اعرف اسمها
وشكرا كتير :)
على مدونتك اللي حاجات كتير فيها بتقلب عليا المواجع

Amour said...

العنكبوت النونو

شكرًا ليكي يا فندم على تعليقك الجميل الرافع للمعنويات

أنا بقى لسة ماعرفتش اسمك :)

العنكبوت النونو said...

امم بتسأل على اسمي مرتين؟
بأرد هنا لأني عارفة انك ممكن تسمح او مش تسمح بنشر الكومنتات
والكومنت ده ليك مش للنشر
اسمي منى يا دكتور
lol
تصدق مش بأعرف اصدق الكلمة دي حتى وهي طالعة من بقي
بأحس نفسي عيلة على اني اقولها او اسمعها

YOTTA said...

كل سنه وانت طيب
مرتين ;)

Amour said...

د. منى

طب ولو نشرت الكومنت هاضايقك؟

LOL
بحسها مفتعلة ومالهاش معنى
بالنسبة ليّا لو بعتي :) تكفيني وزيادة..

شكرًا

Amour said...

يوتا الجميلة

وإنت بألف صحة وسلامة وسعادة ونور وحب وكل الحاجات الحلوة اللي في الدنيا.. مرتين :)